Alla inlägg den 4 februari 2009

Av beatrice - 4 februari 2009 15:27

Lite kämpigt att ta mig upp imorse måste jag erkänna.. Första gången pålänge kändes det som. Fast, i måndags gick jag väl också upp vid 7 visserligen, men... Deeeeet var ju frivillgt! Duktig BEa åkte till gymmet innan skolan. Det var jag lite nöjd med ;) Såpass så jag fortfarande har sånt träningsverk i magen så det känns som blåmärken.. Ajsing bajsing. Kanske ett tecken på att jag är lite väl klen, bjeeeee. Och igår var ju en så jävla ovärd dag! Nej.. Eller, både och! Mediekommunikationen gick jag ju int epå efersom vi var klara typ och hade ledigt. Men det hade jag och Carro glömt säga till Jossan, så hon ringde och väckte mig vid 9 och undade vart jag var... EEH, stackars henne, stackars mig! Lyckligtvis somnade jag om och skulle upp vid 11.30 eftersom engelskan började 13.00 Lite skynda in till stan och kommer på att engelskan visst började 12.30 Bje, sen! Men jag tänkte att jag åker dit ändå. Men, jag och min käre pojkvän som var med mig, mötte Lollo inne i stan som säger att engelskan är inställd. Synd. Dryyyygt att ha gått upp då :s Men, jag följde med Johan till hans farmor. Go tant, haha:D Var där några timmar,åt, kollade gamla foton, handlade lite mat och sånt. Baaah, sen åkte vi hem och duschade och såntdär duvet, mysipysi :) ...Se på våra akvariefiskar? Typ. Nej. Nu vet du inte längre vad jag menar.. Kanske inte jag heller, med det var pys :)


Idag började iaf textkommunikationen igen. JOLIGT:D Slutade vid 14 och man fick ju skjuts hem av Linnnnnnnnnnéa som fixade körkort igår:D Fan vad nice, det gillar vi tjejen! Sååå, det blir ju Branäs eller något under sportlovet, hell yeah (H) That's great main!


Snart bär det av till stallet också. Ska fortsätta med öppna från förra veckan. Gick ju SÅDÄR om man säger så... EEH. Blääää. Men idag, aaaahru idag! Ska det gå lite bättre, taggad ju vettu ;o Lite  stressad också, ska väl egentligen åka 34bussen.. Men tar nog 44 ist, så kanske jag tajmar mammi perfekt då? Eller nåt, jag vet inte. Tömma blåsan kanske vore någonting bra också.Och mitt internet krånglar som ett as, så vi får väl se hur det går med detta, röööyyv. Köss också!


I loved you first.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards