Alla inlägg den 20 februari 2009

Av beatrice - 20 februari 2009 21:43

Nu är jag bara genomglad.Eller Snarare lycklig. Inte sådär, glad, så jag skrattar och liknande.. Utan, bara lycklig. För allt. Det känns så underbart bra nu. Allting. Och jag kan inte göra annat än att njuta.  Puss!


Jag och pappa sitter hemma nu och ser på När lammen tystnar. Har varit inne i stan och krojsat runt, hem och lagade god pappa-mat och ätit oss redigt feta. Men det är la gött det. Pratat lite med Malle också.Åka skidor på måndag med Carro och Linnéa och sen sova i sommarstugan och dricka lite och sånt med pôjkera. Det blir mys! Jag vill åka på söndag. Det kanske bli. Puss igen! Och Johan åkte hem idag. Det gick bra. Första gången på länge. Igår var vi bara hemma. Bea hade en dålig dag, så att säga. Och.. Det dåliga gör oss starkare. Det är så. Vi lär vara sammansvetsade nu. Heeh. Men det känns bra. Och jag älskar honom. Han är bara min.  Min älskade pojkvän. Min bästa vän. Jag är kär. MMMMMH :) Gott. Puss! På tisdag har vi varit tillsammans ett halvår. Många minnen så relativt kort (kort?) tid, mist sagt. Åh..


Nu ska jag ta ett äpple och få mer ont i magen. Imorgon blir det förhoppningsvis stan med Ronja. Stan blir i vilket fall, men jag hoppas jag får lite sällskap av det där flickebarnet. Kläder har sets och jag vill ha dom. Jag är faktiskt inte så fattig som jag tror.. Bä! 8)


Förresten. Stor ovation!!!!!!!

Nja... Men den där. Facebook, shysst snubbe! Fast, jag fattar inte så mycket än, men det är joligt. Säg grattis till mig förresten, inte många som trodde det heller. ..Inte jag heller ;o bää, matilda, bäääähhäähhhää!!


Bästa dagen på länge :)


all smiles and sunshines

/b

Ovido - Quiz & Flashcards