Alla inlägg den 26 februari 2009

Av beatrice - 26 februari 2009 17:00

Det har varit ett bra lov än så länge. Mycket.

I söndagsmorse åkte jag, Linnéa, Carro och Malle upp till Hovfjället. Så jävla fin åkning så det finns inte! Sheeit (y) Åkte hela dagen och avslutade med att Malle drog sig i ett hopp så hon skar upp handen litegrand och fick gå in till sjukstugan och bli omplåstrad ^^, Och det roligaste är ju självfallet att vi lyckades filma det, hahahaha! :DJävla klansarsel ^^, På kvällen åkte vi till stugan. Snö upp till knäna, så det var bara att börja skotta upp till bilen och vägen upp till stugan. Skööööönt.. Jag och Linnéa åkte till Sunne för att hämta Johan och Johannes. Marcus och Carlos kom senare. Alkoholen var framme och jag blev nog full fortast som vaaanligt.. Heeeeheh. Go fylla på fem glas vin, hahaha (y) Lyckades spilla ner Johans tröja (som visserligen har fått...) med vin och grejer cokså så det var lite ledsamt :( Malle skulle skåla med Johannes huvud och lyckades blöta ner honom med massa vin i ansiktet, hahah! Roligt ^^, Dock har jag ganska mycket minnesluckor från denna kväll, men det var jävligt nice x)  ...Förutom på slutet. Men så är det alltid. Jag coh Johan kan inte vara sams en hel kväll med alkohol i kroppen. Det går inte. Inte denna kväll heller. Gott nog somnade vi brevid varandra som vänner ändå. Tack..!

Dagen därpå blev slö. Jävligt slö. Degade i soffan med film mest hela dagen. Lagade mat, städade rätt mycket fårn gårkvällen. Jag var ute på isen ett bra tag. Ingen ville följa med mig :( Linnéa och Carro drog  runt 18.. Vi andra spg klart en film oc åkte in till Sunne och handlade lite mat. Jag och älskling var ensamma på kvällen och åt god mat, myste och såg på film. Huuuur mysigt som helst :) <3 Puss!

När vi vaknade nästa dag, tisdag den 24 februari, myste vi och hade det bara gooooott.. Det var våran halvårsdag. Puss :)Vi gjorde iordning i stugan och gick över till Johan på eftermiddagen. Vi gjorde egentligen ingenting.. Sen ville jag faktiskt bada ju.. Så pussis offrade sig coh badade iaf 10min med mig. Sen låg jag kvar där hur länge som helst och bara njööööt. Skönt :) Massamyskväll, såntgillarjag!

Jag åkte med pappa in till Sunne på morgonen sedan. Så jävla TRÖTT :o Fy fan.. Gick hem till farmor och farfar och sov. Sköööööönt...! Sen skulle farmor till Karlstad med Annika och Lennart, så jag åkte med dom hem. Red på kvällen. Och vi har så många hästar halta nu så vi lånar Bidde från privatsidan. Så honom red jag, tränade skänkelvikningar i olika lutningar. Det gick riktigt bra när jag väl ansträngde mig. Riktigt roligt att rida idag ju! Längesen... Har ju gått så jävla dåligt på sistonde -.- Men jeeey, riktigt bra :) Somnade gott i soffan 21.00 ^^,


Var ute med Ronja idag. Gick runt Ilandatjärn och stannade vid skolan och tjôtade. Tre timmar ute i solen, fy fan vad gott :) Ikväll tänkte jag färga håret också.. Min gamla blonda färg skiner igenom så, så det är inte så fin färg längre :s Fyller i lite med mörkare en gång.. Sen blir det nog ljsare igen när det blir mer vår. Det känns bättre med ljust. Kanske. Vi får se. Nu blir det mörkt iaf. Köss.

Men ärligt... Satan vad intressant att läsa! :o Enjooooooy..


I'm sorry, I can't be perfect

Ovido - Quiz & Flashcards