Alla inlägg den 5 februari 2009

Av beatrice - 5 februari 2009 09:59

Det blev som Johans farmor sa; det blev snöoväder! Mja, nästan iaf.. Det ligger 1dm snö på backen och jag är lite ledsen för det faktiskt.. Det vart ju så att jag längtar mer och mer efter sommaren såhär i februaritider... BJE! 


Sitter i B17 nu och har textkommunikation utan lärare.. Det kan man väl säga att det resulterar i ganska dåligt engagemang, men ändå. Jag ska skriva lite frågor till min intervju till mitt reportage. Jag tror det går bra. Lite serious talk har hunnits med med Malle också. Fan. Nu har jag dåligt samvete.. Borde jag ha det? Jag kanske är väl dum ibland... Sur och grinig och dum och.. Nej, fan. Nu mår jag inte bra alls i magen :( Varför pratade vi inte igår? Aningen obalanserad, skoja inte nu.


Nu blev jag på dåligt humör. Röv.


KMTI blir iaf med Malle, kanske Linnéa,  efter skolan. Det blir nog skönt. Träningsverken är nästan borta från i måndags, höhöh.. Vältränad iaf (y) Great! Förresten kommer Cathrine och Gustav hem i helgen :) Myyyyysipys! Har inte sett Cathrine sen i julas och Gustav sen.. Oktober! Opa. Gabriel kommer hem idag från Norge också. Grisen! Så, hela familjen är hemma i helgen, om Johan också kommer :) Jag hoppas det. Jag kommer älska helgen. Dessutom har Amanda lite 18årspartaj, så får vi se om vi går dit :) Puss :*


Johan, jag älskar dig.

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards