Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Ingen ork

Av beatrice - 17 februari 2009 15:01

Idag har varit en såjävla död dag. Inte på humör nånstans vekrligen. Ont i magen, trött i kroppen, hjärtklappningar..Känner mig bara allmänt dåsig och vill helst av allt lägga mig i soffan framför brasan. Förstår egentligen inte varför jag inte gör det? Men förresten är det svårt att tända brasor, det vill sig aldrig. Dumma den. Och ikväll är det middag hos Maria som fyller 18 idag juu! Jag vill dit, hoppas jag känner mig piggare senare. JA tack gärna. Måste ringa Ronjisen också. Ska göra det senare när jag lägger mig i soffan, utan min varma brasa. Bäääähäh..!

Jag, MAlle, Carro och Linnéa bestämde idag iaf att vi drar till Hovfjället och åker skidor på måndag. Sedan åker vi till stugan i Gårdsjö och dricker lite öl och sover till tisdag. Chilllllllllbill.På tisdag har ju jag och Johan varit tillsammans i ett halvår också. Uj uj, tiden går...


Helgen har tillbringats hemma i KArlstad. I fredags hade vi överraskningsfest för Mary ^^, MEEHEHE! Så jävla roligt, miih! Lätt topp5, hell yeah! Köss på't! Självklart bråkar jag och Johan på fest, så även denna gång. Men.. Det ordnade sig förvånansvärt bra faktiskt. Oj. Tack. Puss. Mycket gråt visserligen på natten hemma, men.. Ändå.

Alla hjärtans dag blev väl inte så bra som man hade hoppats men. Vi var på bio med Malle och Johannes, sen åkte vi hem till mig och lagade mat. Gott ju..!

I söndags åkte vi upp till Sunne. Jag följde med Johan på träningen, som vanligt. Haaha, Martin varpå topp när vi åkte hem, sköning! Jag och puss såg bra film (ja, den var faktiskt bra även om jag somnade efter 15min?) och åt godis och hade mysipysimyyyys hela natten lång. Eh, ptja! Typ? Jag gillade det iaf :)

Igår var jag inte i skolan, bara filmgrej som kännes överskattat... Vi hade mysmorgon och åkte till farmor och farfar senare på eftermiddagen. Det var nog uppskattat :) Jag fick med mig lite sminkväskor hem från farmor också, meeehe. Goding :) Tänkte egentligen åka upp till Ronja en sväng också, men det hann vi inte... Jag åkte med pappi hem vid 18 så det blev knapert.


Jag hoppas tiden går fort nu. TJÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.


- märker du hur fort det går?

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards