Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Längdsmorgon

Av beatrice - 9 februari 2009 17:41

Det var faktiskt otroligt skönt i morse. Mamma väckte mig vid 8. Jag pallrade mig upp ut min varma säng.. 20min senare stog jag på längdskidorna utanför huset och begav mig ut i spåren som börjar just utanför våran tomt. Jag har inte åkte ute på golfbanan på länge och tappade bort mig när spåren plötsligt försvann efter en lång nerförsbacke.. En lite argsint Bea så skulle jag kalla det. Det blev att åka upp för den där förbannade backen igen och åka åt andra hållet istället. Där fortsatte spåret iaf. Alltså... Jag hade glömt bort att det var så jävla slitsamt att åka, aaah! Efter 1½ timme ute kom jag hem, genomtrött och kall om roooompa. En skön dusch, gröt och telefonsamtal med en halvsovande Johan innan jag åkte till skolan. Fy fan vilken fin dag det har varit, helt sanslöst!


Inte mycket gjort på matten idag. Sex tal tror jag jag kom upp till på 55min. Inte nån särskillt bra insats, men lägger dom just matte som förstalektion på måndagar så är det väl inte så konstigt. Man måste väl prata av sig om helgen väääääl.. På multimedian satt vi och planerade för vårat lilla projekt. BÄ. Shöööööösst att Sid får de, utan tvekan, svåraste uppgifterna!? Vi kommer inte vara klara på våran utbestämda tid skulle jag tro. EEEH.. Men jag och Matilda kör på den grafiska formgivningen och registret i våran fula bok med hej-jesus-änglakör-sång när man öppnar den, hahaha! Skön :D


Väl hemma... Skriva en lite utvärdering för min danslektion på idrotten för typ en månad sedan. Det är lite drygt, men det ska väl bli klar innom kort. Inte alltför avancerat direkt. Jag gillerrrrr't. Och fan vad skönt att jag redan tränat så jag slipper det nu 8) Weeeeeeek. Pöss på't va?


show me love, show me

baby, what it's all about?

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards