Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Förmiddag

Av beatrice - 4 december 2008 13:39

Ärligt talat. Imorse var en död morgon. Jag trodde int ejag skulle komma upp ur sängen. Och de mörka ringarna under ögonen, ja de finns kvar vill jag lova. Svartare och djupare än någonsin. Bjeeeeeeeeeeeee. Men, efterosm jag redan är hemma fårn praktisken hinner jag väl med en liten tupplur på eftermiddagen. Grejt! Fan vad styggt egentligen, tupplur ens? HAHA! Jeyjey. Jag slutade 12 idag iaf. Vandra till stan och köpte kortisonsalva och började vandra mot Skårehållet. Mötte mamma på vägen, så jag följkde med henne och köpte en tröja till farmor och grejer. Mysipys. Sedan gick jag till Södra Råtorp. En liten promenix med nästan lite sol. Skönt. Sedan åkte jag hem och åt lite godis. Hej tjockis, jag gillerr't hårrt! Det är nog fint..

Och bara för det har jag egentligen inte värst mycket mer att säga. Bastu, dusch och en bra film att somna till låter väl inte allt för dumt? Jag torr bestämt att jag ska testa på det. Ananrs kan man ju gå ut och träna.. Men.. Eh, det börjar jag med en annan dag. Typ imorn eller nåt. Det spörs. Förresten, idag har jag lärt mig något nytt. Adekvat. Justdet! Utan att kolla i ordboken dah, mongobarn! Wääääääääh. Och nu har jag ätit upp en halv smörgåsgurkaburk. Jag är mätt.


don't be so quick to walk away

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards