Alla inlägg den 28 december 2008

Av beatrice - 28 december 2008 17:39

..Och så även på mig. Men jag klagar inte, orkar inte. Det får bli ett senare problem. Och med tanke på att jag ska till kmti imorgon så är det väl inte så värst farligt.

Julen har varit bra. Riktigt bra, men kort på något sätt.. Det var ju över på en gång.. Nu känns det som det är mitten av februari av någon anledning. ..Trots att nyår inte ens har varit. På julafton var hela familjen hemma och farmor&farfar.  Det var mysigt och jag blev mätt av all julmat och nöjd med klapparna(eftersom jag varit så fruktansvärt snäll iår). Kaméringen var nog höjdpunkten, åh! En överraskning, visste inte om den :) Kaaaanonfin, jag är kär på nytt! Dock lite liten, så jag ska slå ut den imorgon. Parfymkit av Gabriel från Versace, no sheeit! :)  Hårprudukter, massa showergrejer som luktade himmmmmmmmmel x), kläder, strumpbyxor, smink från lancôme, läderstövlar, två halsband.. Lite smått och gott av allt möjligt, jag gillade det stenhårt :)

Har varit hos Johanpojken min en dag också, alldeles för lite egentligen.. Men han kommer nog sart hit iaf. Jag saknar honom. Puss också! Träffat Ronja mycket under juldagarna, Linda också. Feint :)


Idag blev det stada med Ronjagalten. Som vanligt var mellandagsrean helt värdelös.. Men, jag antar att man inte ska bli förvånad. En fika på -by George istället, mychet mysigt jaaaak :) Hem och äta kalkon blev också. Familjetradition och  jag har seriöst dretont i magen nu :( Varför äter man alltid för mycket? Mys i soffan med familjen nu, det är gott. Långväll lär det väl bli. Kankse kan sova lite då, hinner ju aldrig det... Eller så går det inte. När jag var hos Johan senast störtbölade jag för det kliade så på benen och att jag var så trött men inte kunde sova. Jag dör på sånt. Imorgon får mamma kolla upp om jag kan gå till någon läkare och kolla mina ben.. Eller ja, min hud. Det stör mig -.- Jeyjeyjey....

Nu är jag tjöttis.


ditt hjärta behöver en livvakt

/b

Ovido - Quiz & Flashcards