Alla inlägg den 14 december 2008

Av beatrice - 14 december 2008 19:49

Jag vart ju sjuk och grejer så jag missade två dagar på jobbet.. Det gick ganska bra ändå.. Men jag mådde väl som Rava ser ut. Mjaa.. Johan kom hit i fredags, Malle och Johannes joinade med lite film och mys. Inte några fel alls :) Tjötade mig till att Johan skulle följa med mig ut och gå i går.. Det är ju fint ute. Massa massa snö. Gott :) En tur i skogen på 500m? Grattis! Uj uj.. Som alltid blev det tjäbbel och lite tårar fram mot kvällen när jag skulle ut. Men det bar av till Soffipuddingen med Malle och Jossan. Johan, han åkte hem. Malle vet.. Det var en alldeles lagom kväll, dock mycket ont i magen. Blä. Underbart sällskap, puss breudar :K Och pojk? Höh, snell..!

Idag blev det julklappsshoppning med Sofia :) Mychhhhhhdet trevligt, oh jes. Lite puddingpower på stan behövs, kort sagt ;) Sen vart den hem och mysa och grejer med mamma :) Göra lite julfint är ju mys.. :* Och Johan kom inte som han lovade.. Men han blev sjuk.. Ajdå, förlåt.


Av någon underlig anledning känns ingenting bra längre. Jaa.. Mycket konstigt. Jag förstår ingenting. Vääääääldigt konstigt. Bä jävla får. Orkar vekrligen inte nu. Allt kan ju bara ta sig i bajan.. Nej. Allt. Det är visst bara en sak som irriterar mig. Som sårar och som gör ont.. Det känns som allt. Försvinn. Jag vet inte om prat funkar. Jag menar, har det någonsing gjort det innan? Äh. Jag vill bara lägga mig och grina. För att jag hatar.. Tack Malle för du vet.


Imorgon är det sovmorgon innan skolan och Steffiboy. Det blir upp tidigt och långpromenix i skogen. Fan vad jag behöver det. Sen blir det nog bra med skolan en vecka innan det blir lov och jul och nyår och hela köret.. Visst, allt var väl bra.. Sa jag inte det?


du har brutit alla

löften som jag höll

/b

Ovido - Quiz & Flashcards