Alla inlägg den 11 december 2008

Av beatrice - 11 december 2008 14:16

Är hemma idag. När jag kom hem från stallet igår mådde jag bara röv. Ville bara spy och ont i huvudet.. Pappa väckte mig inte imorse. Tur var väl det. Gick upp vid 11, svettades och frös om vartannat. Huvudet var tugnt som bly, och glöm att jag kan titta nån annanstans än rakt framåt. Ont i hela jävla kroppen. Och jag är ensam fram till efter 19 nångång. Hur drygt som helst. Fattar inte hur jag ska få dagen att gå..

Jag vill gå ut. Det ser så jävla mysigt ut. Det har snöat hela natten. Och fortfarande. Massa massa.. Åh. Kom och tänka på Lillehammer. Baaaah..! När vi åkte dit med Olssons de där åren. Hahah, ahmen fy fan vad kul det var x) Erik och Torgei. Egil dahhhh! Hahah, uj uj uj. Och när jag och Emelie hade störtloppstävling och jag körde rätt in i en port, HAHAHAHAH! Fy fan vad klanton! Gjorde så jävla ont också, baaah xP Känner att jag inte skulle säga säga nej till alperna just nu alltså. Johankrull är ju på iaf, alltid något. Höhö. Det vore jeevligt nice i vilket fall, miuh :)


Justdet. Jag ska ju tydligen ha danslektion med klassen samma vecka som vi börjar skolan efter lovet. OPA, det bara slog mig. Bjeee.. Längesedan jag dansade nu ju. Inspiration för att sätta en korriografi, tack?! Ens.. BAH! Kanske kör halva av dansen till Obie Trice, som Anna gjorde för några år sedan.. Det ger sig. Weheh, det vi hade i våras vore ju annars något ^^, Det förresten, det kan jag ju underhålla mig med i eftermiddag. Nöta lite gamla korriografier! Kul :) ..Om jag orkar. Om kroppen orkar. Om huvudet orkar. Mjaa. Saknar  dansen. Riktigt mycket. Helt sick roligt i våras ju, baaaaaaah! x) Åka från stallet med Ida och sedan till dansen tillsammans. Det var fina tider. Med stora kostymer också, mehew. Roligt :)


Nu är jag för kissnödig för att fortsätta skriva.

Alltså, ärligt. Fy fan.. Mitt huvud kan ju typ, stoppas i gödselbrunnen eller något [som Hanna i Bonde söker fru skulle säga, hahahahahah! Fulast någonsin ;o]. Jeyjey..


I can see us holding hands, walking on

the beach with our toes in the sand.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards