Alla inlägg den 16 december 2008

Av beatrice - 16 december 2008 17:06

Kom just hem. Hem till pepperkaksdegen som pappa gjorde igår och hem till Gabriel som sitter tyst här brevid mig och kollar resor.. Det är ganska mysigt. Och pepparkaksdegen är god. Pratar med  Ronja på msn också. Lille galten där, beeh.. Och tydligen får inte grisar ha roligt. Det tycker jag är lite synd. Vad ska jag göra nu då..? Owääh..!


Efter skolan idag mötte jag och Malle upp Johan inne i stan. En upplevelse att köpa kläder med honom, baah! Jag ringde mig nyss förresten och skrek ut att han var så besviken på sig själv. Vad har nu hänt..?  Dock var det inte värre än att han hade köpt en skjorta från Bondelid istället för Ben Schurman (eller hur stavas det?). Spela roland.. Det var ju fin :) En par svarta chinos och ett nitbälte blev det också. Han är snygg, den där pojken. Puss :*

När han och Malle övergav mig gör att åka till Sunne, respektive åka till gymmet vandrade jag i min ensamhet en sväng på stan. Allt för att hitta julklapp till Johan. Det är omöjligt. Men, trots detta kom småidéer upp.. Vi får se hur det utvecklas ^^, Bör ju vara klart på fredags liksom, baaaaah! Men det ger sig, miuuh. Borde ju fixa lite till Ronja nu också, eeeehee x) Det blir roligt (y) Jeyjeyjey... på återseénde. Köss dah!


våra hjärtan slog lika hårda slag

/b

Av beatrice - 16 december 2008 10:00

Bara för Sofia och Malleballe har pluggat sönder Pink - So What och kan typ hela texten, hahah! Så jeevla fula ^^,

Bjeeeeh.. Mediekommunikation på schemat. Vi skriver om APU-perioden. Blä, seriöst. Det var fan så jävla drygt på kommun-och föreningstyck så jag tror jag dör. Fan vad skönt att det är över.. Kanske inte skriver sådär överväldigande, och det är väl bra. Och Jossan sitter framför mig och psykar, så jävla stygg så jag dör på henne, hahahaha! BAAAAAH. Nu är det stor diskussion om hur många dagar det är kvar till julafton.. Hurvida man ska räkna med idag eller inte, eller om hela julafton har gått.. Hm. det är väl en vecka och en dag? Bah. Och jag ha rinte köpt julklappar till Johan och Gabriel än. Skrällen att pojkarna är kvar till sist.. Jag har ju ingen aning om vad jag ge.. Jobbigt. Staden med Johanpuss idag iaf. Han  kom igår förresten. Rätt slappt, ingen av oss mådde väl egentligen bra.. Men det var mys :) Kanske bättre idag, så ja. Jag ska med och kolla jacka och brallor och grejer skulle jag tro..


MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ja jag är hungrig! Ge mig lite mat i magen.. Blä, äpplet mättade inte direkt. Och ska ajg tro ryckten som går i klassen är det tydligen julbord på lunchen. Det kanske inte är något jag hoppar högt för. Blä.. Men macka och köttbullar kanske kan funka ändå? MEn, fan vad hunrig jag blev då.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH...


I got my rock moves

and I don't need you

/b

Ovido - Quiz & Flashcards