Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av beatrice - 12 oktober 2010 22:34

Personalmötet var bra.

Om man säger......

Säljer vi för 220 000 under en vecka, en månad framåt bjudet BIT oss på en dag i London med julshopppppping! Alltså.. KÖR HÅRT???!!!!!!! :D:D Det skaaaaa fixas! Den som har full pott på Mr X får en spabehandling på Oslos finaste spa. Typ.. Ta alla kunder så man servar honom!! Sweeeeeet..... :) Stog och pratade en stund med Mathilda efteråt, vilken breeud alltså(ALLTSÅ), gillar stenhårt! :) :)


Kände mig glad när jag kom hem, pratade med Johan på skype och allting sånt. Ringer upp pappa efter en stund.. Han kommer med.. Inte roliga nyheter. Kändes jättejobbigt.. Förvirrande.. Vad ska jag göra? :o Alltså... Jag kan inte hitta ord just nu. Förvisso hade väl allt gått bra och så, trots allt, men.. Jag vet inte.. Nej :(


Kvällsmaten fick bli lite nudlar, ketchup och feta. Lät gott? Helt ärligt så var det inte så överdrivet tokigt.....! :) Blev dock inte särskilt mätt.. Får försöka trycka i mig nåt annat också. Får se vad kylskåpet kan bjuda på.. Kanske en morot? 


<3

/b

Av beatrice - 12 oktober 2010 18:22

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

Blir jämt en aning irritert!


Det vart ju inget jobb på schemat idag dååååå..... Hade tänkt mig en lååångpromenix, lite shopping, ha det rätt sweet i det uuuunderbara höstvädret! Typ. Började bra. Drog ner på stan å grejade. Seeeeeeeen åkte en viss pajas hem med min nyckel!! Alltså.. Röv. Fick helt enkelt ta t-banan ut till Lambertseter och hämta den andra nyckeln. Förvisso, trevligt att åka dit på the final opening-dagen, men alltså.. Inte riktigt vad jag planerat..... Äntligen hemma nu iaf. Tog inte så lång tid trots allt. Är tre par örhängen rikare(aah, just det, + en nyckel också!), inte så tokigt heller. Trycker lite riskakor som mamma skickade med, typ grymt brrrrrrrrrra! :)) Känns rätt gott också att personalmötet börjar om 36(exakt) min och jag är 5min därifrån. Fint!


MMMMMMH, sån ar det... Jag undrar vad jag ska hitta på för mat ikväll.......? Inge roligt att göra fiskpinnar till sig själv liksom när min kära sambo slutar 22 ikväll. Det spörs, riskakepaketet tog slut nu :(


life's good

/b

Ovido - Quiz & Flashcards