Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av beatrice - 27 oktober 2010 21:11

Nu återvände livet. 

Var bara så jävla förstörd när jag kom hem från jobbet. Ingen energi över huvud taget kvar. Ville egentligen bara sätta mig och storböla. Men. Mat i magen gör faktiskt saken bättre. Annars åt jag fukost imorse, en bulle vid halv fyra.. Och en hektisk dag på det. Kan vara bra att äta mer under dagen kanskeeeeee....?


Lite prat med m&p och Johan ska bli. Pratade med Annika idag också när jag gick hem :) Lite myspys med Jossisen också så ska jag nog somna gott även denna kväll. Rätt nice faktiskt att vakna imorse av att sängen är helt blöt. Och nej, jag hade faktiskt inte kissat ner mig den här gången. Nej, men det regnade visst in genom fönstret. Göööööött...? Njaaaaaaaaa.... Behöver nog fixas faktiskt, haha.. 


all these things that I've done

/b


Ovido - Quiz & Flashcards