Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Förvirrad

Av beatrice - 12 oktober 2010 22:34

Personalmötet var bra.

Om man säger......

Säljer vi för 220 000 under en vecka, en månad framåt bjudet BIT oss på en dag i London med julshopppppping! Alltså.. KÖR HÅRT???!!!!!!! :D:D Det skaaaaa fixas! Den som har full pott på Mr X får en spabehandling på Oslos finaste spa. Typ.. Ta alla kunder så man servar honom!! Sweeeeeet..... :) Stog och pratade en stund med Mathilda efteråt, vilken breeud alltså(ALLTSÅ), gillar stenhårt! :) :)


Kände mig glad när jag kom hem, pratade med Johan på skype och allting sånt. Ringer upp pappa efter en stund.. Han kommer med.. Inte roliga nyheter. Kändes jättejobbigt.. Förvirrande.. Vad ska jag göra? :o Alltså... Jag kan inte hitta ord just nu. Förvisso hade väl allt gått bra och så, trots allt, men.. Jag vet inte.. Nej :(


Kvällsmaten fick bli lite nudlar, ketchup och feta. Lät gott? Helt ärligt så var det inte så överdrivet tokigt.....! :) Blev dock inte särskilt mätt.. Får försöka trycka i mig nåt annat också. Får se vad kylskåpet kan bjuda på.. Kanske en morot? 


<3

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards