Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av beatrice - 1 oktober 2010 18:43

Det är som dom säger; Det går fort!

De ringde från BIT i Oslo i tisdags, jag skulle på arbetsinterjuv på torsdagen. Så det var bara att sätta sig på bussen mot grannlandet på onsdageftermiddg. Kunde ju vara rätt fint med at hälsa på Jossan liksommmm. Så det gjorde jag, lagade lite mat, kvällspromenix, idol så nannade vi rätt gott. Eller förresten, det gjorde jag inte alls. Sov kanske.. Två timmar. Sjukt varmt. JEJEJEJE..

Arbetsinterjuven tog typ 40min, sen gick jag till centralstationen och njöt av solen tills tåget hem gick. Carro hämtade mig på stationen, gååååååttttttt! :) Åkte hem, tog en macka, telefon ringer. JAG FICK JUST ETT JOBB. ..Och börjar på lördag! Vaaaaaaaaad.......? OKEJ DÅ! Rätt bra faktiskt.

Jag och Carrro åkte in till stan på kvällen, tog en fika och tjötade massa. Hur bra som helst :))


Och vad jag gör i natt? Jo, men jag tar visst bussen till Oslo och inväntar arbetsdagen på 10 timmar, härligt med en mjukstart, haha! Sedan får vi väl se vart det bär. Hoppas verkligen Johan följer med..........

MMMH. Nu ska jag försöka tänka lite. Kanske packa? :oooo Väntar på att pappi ska komma hem med mârtengodis till mig, wweeeheheee gååått (y). Det kliar överallt.. Benen, fötterna, armarna, HUVUDET! Jävla mygg.. Ofta ni finns kvar i oktober :s


please be there

/b

Ovido - Quiz & Flashcards