Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Ledig(?) dag

Av beatrice - 12 oktober 2010 18:22

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

Blir jämt en aning irritert!


Det vart ju inget jobb på schemat idag dååååå..... Hade tänkt mig en lååångpromenix, lite shopping, ha det rätt sweet i det uuuunderbara höstvädret! Typ. Började bra. Drog ner på stan å grejade. Seeeeeeeen åkte en viss pajas hem med min nyckel!! Alltså.. Röv. Fick helt enkelt ta t-banan ut till Lambertseter och hämta den andra nyckeln. Förvisso, trevligt att åka dit på the final opening-dagen, men alltså.. Inte riktigt vad jag planerat..... Äntligen hemma nu iaf. Tog inte så lång tid trots allt. Är tre par örhängen rikare(aah, just det, + en nyckel också!), inte så tokigt heller. Trycker lite riskakor som mamma skickade med, typ grymt brrrrrrrrrra! :)) Känns rätt gott också att personalmötet börjar om 36(exakt) min och jag är 5min därifrån. Fint!


MMMMMMH, sån ar det... Jag undrar vad jag ska hitta på för mat ikväll.......? Inge roligt att göra fiskpinnar till sig själv liksom när min kära sambo slutar 22 ikväll. Det spörs, riskakepaketet tog slut nu :(


life's good

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards