Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av beatrice - 26 oktober 2010 22:49

Jag älskar tåg. Så är det bara.

Typ som i lördags när jag skulle hem med 19.30tåget Slutade jobbet 19, hade inte lyckats få ut min biljett på sentralstationen och massa sånt röv. Kom iväg från jobbet försent och var ju typ.. Översuperstressad.. Fick inte ut blijetten och typ.. Ja, men kutade ner till perrongen. Väl på tåget kommer utropet "nej men vi åker 30min efter utsatt tid för vi behöver en kafferast för vi var lite försenade". Så jävla nice med att tåget blir en halvtimme sent för personalen ska ha lite fikarast...... Sweeeeet... Sen lite signalfel på det, så jag var hemma 23.30.. Rågilla.

Ja, var ju hemma i Karlstad under helgen. Brände lite pengar, 2500 bara sådär. Förvisso på välbehövliga saker, men ändå.. Jag är ju nöjd :) Fick en fin överraskning också. Två faktiskt :) Tack.


Helt sjukt att det redan är onsdag imorgon. VAR TAR DAGARNA VÄGEN? Den här jobbdagen har ju varit helt jeevla kaotisk. Förmiddagen.. Baaaa, vaaaaad?????!  Fick komma en tjej från Byporten och hjälpa oss nån timme, ingenting funkade som det skulle. Sjukt, men ändå rätt nice för dagen går grymt fort. Fick sällskap på pausen också, Jossis kom och lunchade med mig :) Lolli bor hos oss den här månaden också, det är myspys :) Vi ska nog nanna nu............ Jag rä trött. Somnade 20.30 igår liskom.. Hahahaha, sjukt gott att sova till 9 imorse också, 12,5 timme :D


Ja men sån ar de. Hoppas på finbesök på fredag när jag är ledig :) <3 FÖRRESTEN. Daniel Andersson svansade förbi mitt jobb(ofc när det var som mest folk......). Men vad är det liskom?! Haha.. Roligt. Ännu mer kul att han inte såg mig..:( Men ändå! Skåre.. Hej :)

Ja men lite kvällskiss på det så ska väl även jag krypa till kojs.


it's been a while

/b

Ovido - Quiz & Flashcards