Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av beatrice - 29 oktober 2010 21:25

Så himla gulligt! Igår kom Johan och överraskade mig vid mitt jobb! Trodde inte att han skulle komma förrän idag, så kom han igår... Åh, blev så himla glad! :D Så vi gick hem tillsammans och hade det hur fint som helst :) På kvällen följde vi Lollo till busstationen innan vi tog en fin nattpromenix i Oslo :) Bara gick och njöt av varje sekund!

Idag var vi på stan. Kaaaaaaaaasst att det regnade, men ändå.. Letade klänning till mig till mammas födelsedag. Men hittade nog egentligen något. Men vi får se.... Hittade DÄREMOT ett par öronmuffar(heter det så ens? duvet vad jag menar) i kanin, gråa. Så jääääääääääääävla coola! :D:D:D Johan övertygade mig att köpa dom, haha! Baaaa ÄLSKAR dom :D Blir kjempegrejt i vinter det! Sjukt nöjd! :)))):):):)

Jovitovi åkte hem senare på eftermiddagen, men då mötte jag Jossan så följde jag med henne och var moraliskt stöd när hon piercade tungan.. Haha, aj.. Sen typ.. Gå hem, äta gratis mat och skypa länge med mami o papi :) Gottttttt. Åker nog hem till Karlstad redan imorn, ledig på måndag, så jag kände att jag ville hem så jag kunde vara hemma länge ändå. Börjar inte förrän 12 på tisdag så det är hur bra som heslt! Ska se om jag kanske kan jobba hos pappi på måndag... Vore roligt :) Ja, vi får väl se, det spörrrrs...

Kommer blir så pent alltså :)


everything you're not

/b

Ovido - Quiz & Flashcards