Alla inlägg under september 2010

Av beatrice - 1 september 2010 12:57

Jag fattar inte att jag är kvar fortfarande.


Men nu händer något historiskt!

Jag ska ta på mig lite kläder(nej, det var inte det som var det historiska, för det HAR faktiskt hänt förut) och DAMMSUGA BILEN SJÄLV!!!!!!!!!!1

Ja tänkte bara informera, tycker jag är ganska duktig :) har dock städat bilen en gång innan, men då var johan med och.. Okej, jag erkänner! Det var typ han som gjorde allt.... Gjorde mycket fortare än mig. Men jaja.. Jag har ju hela dagen på mig nu :)

Och den där powerwalken spar jag nog till ett senare tillfälle, trots att det har slutat regna :)

Sen, åker jag(med den nystädade bilen) å hälsar på Lollo på jobbet skulle jag tro.. Så jag gör nåt med nyttigt :)


blommor i sitt hår

/b

 

ps. nu regnar det igen.. ska man trotsa det?:o

Av beatrice - 1 september 2010 11:31

Känner mig faktiskt sjukt duktig.

Yogurt å allbrands till frukost är inte varje dag!

Senaste veckan har det blivit typ... Choklad.. Ett äpple.. Godis sedan gårkvällen. Mjaaaa(u), så det var lite mer stabilt idag. Kanske att det blir en fortsättning..!? :o


Helgen kommer blir riiiiiktigt sweejt!

Grapppppppparna å resten kommer imorgon  så kör vi lite krääääääftis :D Tja, för övrigt äter jag inte kräftor å det är jag som styr såå.. Inte riktigt ok, men  vad gör man inte? Kanske får man för en gångs skull testa det där med å bryta å suga å allt vad man ska göra, slaffs.. Eller, helt enkelt.. Slänga nåt på grillen istället?

Jag å Johannes mixtrar med fredagen också. Om allt går vägen blir det Oskar Linnros (å Mange Schmidt) på Nöjesssssss, känns kjempegrejt! ..Om hans kåmpis kunde greja det bråå, tykka de e bråååå :)

MMMMMMM! Och på lördag blir det jobb i Sunne några timmar. Kanske att jag kan ha valt vilken bild från balen som jag ska ha som förstorning så kan man kanske fixxa det också :)))) JA, efter det åker jag mot Säffle. Nej, närmare bestämt LÅNGSERUD, å kör lite med kräftskiva, men hos Linnéadarling!

Det kommer blir brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra!


Sen. Typ, söndag eftermiddag kommer jag vakna upp, inse att jag fortfarande inte fixat nåt jobb eller boende..  Och ta tag i mitt liv. Men, en briljerande idé for över mig igår. Och nu en till! Det är ju underbart.. 1. Höra med Lottie, har för mig hon flydde till Norge. 2. Om allt hopp är ute kan man ju faktiskt höra med ridskolan! :o


Och nu började det regna.

Jag som hade tänkt att gå ut och vara nyttig, typ powerwalk.

Men då går inte det.. Skönt :)


A MEN.

Imogen Heap gör min morgon. Alla mornar.

Skönast.. Ger fina minnen.  Sommaren 08 var ändå den bästa :)


freeze or make it forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards