Alla inlägg den 28 september 2010

Av beatrice - 28 september 2010 17:43

Hela dagen har varit så förvirrande på något sätt. Får inget grepp om det som sker. Allt kommer på samma gång känns det som.

Det ringde iaf en tjej från Bit i Oslo, och jag ska på arbetsintervju på torsdaggg. Det känns såklart hur bra som helst och det vore verkligen roligt att flytta till Oslo nu. Testa på, se hur det är. Bara.. Hoppas att Johan får tag i sin kompis snart, som förmodligen hade jobb åt honom på en restaurang i Oslo. Det vore ju roligt :) Pratade iaf med Jossan, så jag får natta överhos henne, de e snellt :)

Var ute på en långlångpromenix efteråt. Haha.. Tänkte gå till mormor och morfar och hälsa på. Sprang(!!!!!!!!!) faktiskt en bit :D Men jallefall.. Kom till viadukten - ÖVERSVÄMMNING! Kul.. Men ja, det brukar alltid finnas några torra plättar att gå på liksom.. Annars är det bara att gå över järnvägen. Men, ikke! Det stog nån himla securitasvakt där! Men ofta.......? Okej, då tänkte jag att jag skulle ta skogsvägen ruunt om allting så jag kom på andra sidan. Halvvägs insåg jag att jag skulle ju bara komma på andra sidan vattnet liksom, men aldrig komma förbi. Sjukt irriterande. Jag antar att det var meningen att jag skulle ta en långpromenix, för jag tog en liten(?) omväg på 4-5km för att komma fram till mormor och morfar. ..SOM INTE ENS VAR HEMMA NÄR JAG KOM DIT!!!!! Haha.. Så jag satte mig i solen på deras baksida och åt äpplen innan jag pallrade mig hem.. Lite trött. Och ja, det är sviiiiiiinigt kallt i huset. Det är ett hål i taket på övervåningen. Jag menar alltså inte ett litet läckage, utan.. ETT HÅL! Kolla loggfoton på fejjjjjan... ;o


Har pratat massa med Johan, har varit skönt <3 Saknar honom mycket.. Känns som det var evigheter sedan vi sågs, och vet inte när vi ses nästa gång ens? Mycket som händer, närstående som blir sjuka, går bort..:( Hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får se honom iaf.

Behöver ringa pappa.


jes

/b

Ovido - Quiz & Flashcards