Alla inlägg den 23 september 2010

Av beatrice - 23 september 2010 13:02

Jorahsattteeeeeee.. Det blev lite ju jobb idag.

Det är ju faktiskt aldrig fel. Plånboken mår så mycket bättre då liksom :)


Har haft typ skönaste veckan. Drog till Oslo på måndagen. I tisdags var jag bara hemma, slappade med pappa(okej, han hjälpte byggarbetarna, men ändå, hade sällskap liksom) med GOTT samvete! Igår var jag med mormor på stan(fick jävligt ont i fötterna av mina leoskor), några(som jag aldrig sett å bara kom fram) som tyckte mina shoooes var snyggggggga - gillar sånna människor! Mormor köpte en skjorta till mig innan vi åkte hem å tryckte kakor och liknande. Idag jobb, imorn lite massa mys med Jovitovi :) Lördag blir det en tur till Oslo igen. Söndag är ett frågetecken.

JAMENNNN det är ju bra! :)


Hmm. Lite mat vore gott i magen faktiskt.

Typ, nu. Jag har ju ändå lunch nu sattteeeeee.. hajdaahhh :)


phurrr

/b

Ovido - Quiz & Flashcards