Direktlänk till inlägg 29 december 2008

you can't cry the pain away

Av beatrice - 29 december 2008 20:40

Gårkvällen blev ju bara ett fett, stort bajshål. Som vanligt, när det har varit bra för länge. Det ä fan så och det stör mig så jävla hårt. Men jag har lärt mig att det är fan lika bra atthålla käft. Man ska inte säga nånting, för det blir ändå aldrig bra. Lika bra att vara tyst. Okej. Visst.

Tårar på kvällen innan jag somnade. Dock för något bra. Ibland är man visst någon. Det finns ingen som gör mig lyckligare. Ärligt talat..


Idag har det varit mysdag, miiuh. Jag har njutit. Jag och mamma for runt lite överallt, bergvik, stan.. Sedan kmti för att träna. Gick faktiskt riktigt bra, första gången på länge som jag var där ;o Tjöttis när vi kom hem. Det blev lite mys och mamma färgade håret på mig. Eller tja, utväxten. Är visst lite rödblond som vanligt när det är nyfärgat men.. Det försvinner väl om någon vecka. Blir bra iaf :)


Imorgon blir det jobbning med systeryster. Det blir feeeint. Eva också då visserligen ^^, Blir gott med lite pengar. ...Som jag visserligen redan har eftersom jag har förskott på lönen, men ändå. Det är great. 

Jeeeey, bjebje. Tittar på OS-sammanfattning med modern i huset och syser. Det är skojigt. Roffe Bengtson, viiiiiiiiiilken man! Fan vad nice. Funderar på Göteborg Horse show i februari, det vore faktiskt något :) Hoppppppppas på't! :) Nu ärré köss o haj.


love me.

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards