Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Bäst!

Av beatrice - 17 december 2008 19:28

Det har ju bara varit en jättebra dag! Baaaah, kalas! Okej, lite väl drygt i skolan. Gjorde inte värst mycket på grafiskan, pratade och skrev om APUn och gjorde fula frimärken. HAHAH, jag gillar Matildas. Högklass på't vill jag ju lova iaf ^^, Pratade lite nyår också x) Det blir hos Jossan först antagligen med breudarna, middag och förkrög, great! Sedan bär det någonstans vi inte vet än. Det spörs och blir bra :) Kanoners, duvet. Slutade tidigare så jag vandrade på stan en sväng. Hittade något till Johan och det blir väl säkert bra.. Annars är det väl mest synd om honom antar jag, weheh... Men skönt att vara klar med alla julklappar nu iaf ;o Ska bara fixa lite med Ronjas så är den också klar, SEN är jag klar (y) Great ju, känner mig nöööjd, som Carro skulle ha sagt. HAHA!

Sedan åkte jag hem och väckte Gabriel när klockan var 15.40 Eh? Fint, vi åkte ut till stallet. Lekar på gång idag och jag hade Spot. Hej krutpaketet, ohh maaaj..! Jag, Ida, Emma och Annika i samma lag. Vafan, llite töl att Turegänget vann :s Jag tror nog jag hade snabbaste pållen, hahaha! Gaaaaalt fort, trodde fan vi skulle gå omkull i svängen, fick ju inte stopp på henne nästan. Baaaah, roligt :) Anncha fick en lite julklapp till ungen hon får om en månad eller något också, gulligull. Ingen dret heller med en handhjälpare med mig som får fixa hästen åt mig, weheh (y) Förresten pratade jag och Gabriel om att ta en privatlektion tillsammans nu under jullovet. Han har inga ridgrejer längre, men.. Det kanske går att ordnas ändå? Vore ju dretroligt! :)

Kom hem och åt lite.. Jag blev väl misshandlad som vanligt när han kommer hem. Mamam kom hem och räddade mig från det där monstret. Helt otroligt vilken ful bror jag har! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAH..! Och nu är det mys hemma. Jag sitter i köket, pappa lagar mat, julmusik i bakgrunden..  Jag trivs. Puss också!


Men förresten, bäääää... Jag är stressad. Eller nej, det var nog fel. Jag har bara lite dåligt med tid nu känner jag. Jag ska jobba i helgen och stannar hos Johan under tiden. Mysa lite och skönare med sovmorgon när jag ändå ska vara i pappas butik. Vill vara kvar till måndag kväll.. Men på söndag kommer Cathrine hem. Så då ska vi ta kort på hela familjen för att skicka till Inga-Maj. Dessutom ska vi klä granen då och det är ju också viktigt att vara hemma för att göra. På måndag ska jag också jobba och vill stanna hos Johan till tisdag.. Men det går nog inte, för på tidag måste jag hämta hans julklapp eftersom den inte kommer förrän då.. EEEEHEEEEEEE..! Och dessutom ska jag till ungdomsmottagningen då. Bjee. Och när ska jag träffa min pojk och julmysa och ge julklapp om inte när jag har den till honom.. På tisdag.. På måndag... Hmn, det blir knasigt. Och jag vet inte ens om han ska till sin mamma på jul, då kankse han redan har åkt ju! BAH.

Förresten, jag kom på en bra idé. Men bara om Malle ska till Johannes på måndag. Vi får se.. Det vore faktiskt ganska bra.. WEEEHEEEEEEEE.... 8) Så fixar jag annat imorn. Det vore faktiakt bra. Puss på't om det vill funka. Vi får väl se (6)

HAHAHAHAHAHAHA! På tal om det ens! "Vi får väl se!". Linus ska ta med skivan med alla filmer fårn 1an imorn som jag ska låna! Fatta avd rolig att se alla eller! HAahhahha, när Sofia är Chiquita her self! Och filmen jag, Mary, Aksel och Sara gjorde hemma hos mig, så jävla ful!  Jag dööööööör på allt, är bara på typ.. eh, bra hummör? JAAAAAAAG GILLERRR'T  DAH!


Oh fan, Bonde söker fru börjar ju nu! Baaaah, värdast att se i hela världen ;) Bögarna är roliga. Opa, jag blir sen! Pööööööööösssss x)


Som ett tårögdt barn, har du gjort mig svag.

 Det enda som gjorde mig till jag.

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards