Direktlänk till inlägg 16 december 2008

I don't know where he went

Av beatrice - 16 december 2008 10:00

Bara för Sofia och Malleballe har pluggat sönder Pink - So What och kan typ hela texten, hahah! Så jeevla fula ^^,

Bjeeeeh.. Mediekommunikation på schemat. Vi skriver om APU-perioden. Blä, seriöst. Det var fan så jävla drygt på kommun-och föreningstyck så jag tror jag dör. Fan vad skönt att det är över.. Kanske inte skriver sådär överväldigande, och det är väl bra. Och Jossan sitter framför mig och psykar, så jävla stygg så jag dör på henne, hahahaha! BAAAAAH. Nu är det stor diskussion om hur många dagar det är kvar till julafton.. Hurvida man ska räkna med idag eller inte, eller om hela julafton har gått.. Hm. det är väl en vecka och en dag? Bah. Och jag ha rinte köpt julklappar till Johan och Gabriel än. Skrällen att pojkarna är kvar till sist.. Jag har ju ingen aning om vad jag ge.. Jobbigt. Staden med Johanpuss idag iaf. Han  kom igår förresten. Rätt slappt, ingen av oss mådde väl egentligen bra.. Men det var mys :) Kanske bättre idag, så ja. Jag ska med och kolla jacka och brallor och grejer skulle jag tro..


MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ja jag är hungrig! Ge mig lite mat i magen.. Blä, äpplet mättade inte direkt. Och ska ajg tro ryckten som går i klassen är det tydligen julbord på lunchen. Det kanske inte är något jag hoppar högt för. Blä.. Men macka och köttbullar kanske kan funka ändå? MEn, fan vad hunrig jag blev då.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH...


I got my rock moves

and I don't need you

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards