Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Allt som du gör blir till pärlor

Av beatrice - 7 december 2008 11:18

..på min panna.


Sant.


Och nu känner jag mig bara konstig. Besviken. Är det något att bli besviken över? Antagligen inte, jag bara fattar det inte. Är du dum eller? Okej. Vad vet jag.. Ingen som vet heller. Jag förstår bara inte. Aldrig mer. Verkligen aldrig. Då finns det inte.  För jag stör mig så jävla hårt. Hela tiden. Du är ju dum på riktigt. Fan. Nu är jag sur. Nej förresten. Mest bara irriterad. Och det går utöver allt  och alla när jag egentligen bara skulle behöva prata  med en. Fan. Jag sa att jag var sur, va?


Förresten ska jag jobba idag. Tydligen var det inte alls nån tidig morgon. Börjar 13 och stänger vid 17. Fyra timmar är ju inte så värst mycket, det blir  nog bra. Med pappa och Annika, det blir kul. Längesen jag träffade fastra' mi ju..! Det blir säkert en lugn eftermiddag i Sunne. Ganska lagom. Det blir skönt att göra nåt. Pengar är bra också. Men om jag inte minns fel har jag redan fått lönen för idag. Jeyjey, det märks. Dags att börja göra sig iordning nu. Åker snart. Längesedan jag sminkade mig på riktigt nu. Behövs idag. Bjebjebjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
e. Och en massa mer ee.


vilken färg har själen, älskling?

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards