Alla inlägg under april 2011

Av beatrice - 12 april 2011 22:31


det är vår på bit :)

Av beatrice - 12 april 2011 22:09

Jag köpte gymkort igår.

Förmodligen det bästa jag gjort på längre, aspepppp ju!

Ärligt igår. Jag slutatde 16, huuuuuuur fint väder som helst. Jag och Hanna skulle inte träna förrän efter 18, så jag tog med mig min bok och satte mig i slottsparken, läste och njöt av att våren vad här. Så. Skönt. :)

Jag tränade idag med efter jobbet. Känner mig asbra, har börjat mitt nya liv nu ju! No more browniekant, no more gulerotkaka/kräm, OK? Jag och Hanni har paktat att den som bryter det ska äta fyra sjokoladebollar, at once! Fatta att en jävla(förbannat god) bolle innehåller 700 kalorier, hahaha! Två sånna till lunch så mådde man väl bra :)

Dagens sensation!!! Jag fattar det inte. Jag tycker det är kul(KUL!!) att springa på löpbandet! Whuuuuuuuut???!  Jag har inte.. Sprungit på två år eller nåt, that's good news :)


Har knåpat ihop mit CV och personliga brev nu. Ett steg närmare en sommar i Sverige, liker det :) Ochhhhhhhhhh. Spanienresa är på G! I år igen, samma place, ska bli så extremt sköntttttt! :):):):))) Dagarna går fort. Bra. Planet lyfter 20 juni om det går som det ska. Happy feeeeelings!


it's times like these

you learn to live again

/b

Av beatrice - 10 april 2011 22:21

Jag har haft världens bästa helg, that's the way.

I fredags kom mammi och pappi hit. Med väskor, mat och världens finaste väder. Gick ner till Aker brygge så fort vi lämnat av packningen på Parkveien. Strosade omkring och njöt av sköna vädret, så bra! Kvällen bestod av god mat, ost, vin, choklad. Skönt att ha dom här :) Bästa. Igår var det Bogstadveien som gällde, fick med mig ett par aaassköna skor hem. Välbehövligt! 15gr och sol ÄR helt ok! :) Hade ingen lust att stanna kvar när mapa skulle hem igen, så jag följde med. Sol sol sol idag... Skönt.. :)


Nu.

Oslo.

Nu kör vi ett tag till innan långledigt vid påsk. Har lite jobbig hemlängtan...... Men det ger sig nog. Det kommer gå fort ändå, på fredag är det löning också, s w e e t !

haj dah


/b

Av beatrice - 7 april 2011 21:22

Startar dagen med ett besök på skatt öst. Hmmm.. Som min kära vänner konstaterade; man borde kunna göra en serie om bea på skatteetaten. Spännande.. Jag har ändå varit där tre gånger på en vecka. Jag vet inte riktigt vad jag gör där ens?   En sväng nästa vecka också förmodligen. Kul liv.

Bikbok-har-50%-hysteri på jobbet också(eric), eeeeh! Trots att jag spenderade hela min pause där, så gick jag och Hanna tillbaka när jag hade slutat. ....Även den vid Grensen. Spenderade två timmar på stan, chilllll! Afrofrisören som jag vill ska fixa hårförlängning till mig hade stängt. Jag blev lite ledsen..


Jag ska försöka ta tag i mig själv, städa iordning, diska, gå till Kiwi och fylla kylskåpet med nåt. Förvisso är det väl endel mat från Spice, men ändå. Måste underhålla mig själv till Jovi kommer hem.. Sent.

En kul sak! Imorrrrrrrrn kommer mammi och pappiiiiii hit :D weiii, ska bli hur koseligt som helst verkligen :D PLUS att det ska bli a s b r a väder i helgen, wopwop! :)


<3

/b

ne

Av beatrice - 6 april 2011 23:29

Rätt jävla allmänt extremt massa förvirrad just nu.

Oskönt faktiskt.


...Men det vore ju ändå rätt ovärt att böta 50 lax eller vad det var.....?

Hmm.. Jag sover nog på saken och mår förmodligt lika dåligt imorgon också.. :) (?)


hejda

Av beatrice - 3 april 2011 21:02

Jodå, jag mår lika utmärkt idag! ...Körde lite extrajobb bara för det, på Byporten. Jag känner mig faktiskt extreeeeemt duktig.. Nästa gång jag är ledig har jag jobbat 9 dagar i sträck, det är väl bra?


HAH! Ofta. Fick sms på min svenska nyss; "Hej heter magnus finns i småland. Hittade ditt nr på mitt förra simkort funderade på vem du är? Ålder? Bor? Hoppas du hör av dej kram". Vad är det här för nån vad-har-du-för-kläder-på-dig-gubbe ens??! En skrivande kratta............... Dessutom blev jag typ.. Rädd för nån ringde flera gånger på min norska.. Haha. Det visade sig vara min chef.. Synd att vara så nojig? Synd att spara hans nummer också.

Jag ska nog lägga mig och sova. Det verkar som det är lika bra.

Nejjjjj, jag ska ju läsa! Ärligt talat, bästa boken. Arvet efter Anne Boleyn, sjukligt bra..!


Imorgon väntar 12timmarspass........... Gött........... Godnatt.


/b

Av beatrice - 3 april 2011 10:45

 


gillar er

ee

Av beatrice - 2 april 2011 10:51

Jag mår bara så jävla bra!

Svettas och fryser om vartannat, nån har rivit upp min hals, onnnnt i huvudet, nacken, ryggen, praktiskt taget hela kroppen. ...Taggad för jobb fram till 21? Helt ok!


/b

ps. skatteetaten fick mig att börja gråta igår. chill!

Ovido - Quiz & Flashcards