Alla inlägg den 18 april 2011

Av beatrice - 18 april 2011 22:23

Alltså, HAHA vilken jävla dag :D Att vara på jobbet idag i 11 tillar var fan som ett jävla dagis! Gillar oss stenhårt, sjukligt bra :) ÄNDÅ var det ganska mycket att göra på förmiddagen och vi var grymma. HA, och 1 maj är det forgnerparkenhäng för bitcity crew! Det är ju signat på Urban-killen.. Hoppas han är någons date.... Jävligt sjuk dag. PLUS att jag(jaaaaaaaaaaaaaaaag) vann den där hårtävlingen, så sjukligt flyt :D SÅ. Det blir ett blir ett besök för mig på toni&guy, det ska bli nicccccccceeeeeeeeee :D:D


Efter jobbet blev det ett pass på gymmet, duktig kicka! Beach '30 närmar sig ju... :)Ska sova nu alltså. Har fått i mig lite mat(kokade nudlar, 5min, klart! ...eftersom johan inte är hemma och göder mig denna kväll) och duschat, gåååått.. :) Laddar väl för Skatt Öst imorn också... Det ska bli spännande att se vad dom har att erbjuda imorgon, hmmm o.O


/b

Ovido - Quiz & Flashcards