Alla inlägg den 1 april 2011

Av beatrice - 1 april 2011 00:21

Vi är tillbaka på Parkveien.

Jag och Johan sov hela bussresan. Kom upp till lägenheten. La oss och sov, fram till vi skulle iväg till jobbet(15 resp. 16). Skönt liv ändå :)


Jag har verkligen haft bästa ledigheten. Varit hemma l ä n g e, träffat bra folk, hunnit varva ner, hunnit njuta. Gulddagar.


Imorn är en bra dag ju!

Först gymmet med Hannnna, är astaggggad ju! Nu ska det ske stora förändringar! ..Helst på bara några dagar, eh? :) Lite skatteetaten på det(skrev jag verkligen att det skulle bli en bra dag?). Mitt skattekort går ut snart.. Att gå till skatteetaten öst är ungefär som att prata med en döv utvecklingsstörd person.. Det är alltså inte särskilt givande. Men sen ska vi till den där afrofrisören som fixxxxxxar hårförlängning, så det jämnar nog ut sig :):)))):)


Jag ska nog sova nu. ..Hoppas mitt nattsällskap kommer hem snart, tjåkigt att vara självis.


/b

Ovido - Quiz & Flashcards