Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

ÖS

Av beatrice - 30 oktober 2010 20:40

Alltås, vilken jääävla dag! Haaaahaa.. Är London nära till hands??

På förmiddagen låg vi +3000 på en annan lördag vi sålde för 43000, sattteee det är ju ganska glimrene om man sägerrr?? :) Dagen har gått sjukt fort, inte en lugn stund förrän typ.. halv sex? Kjempeflott! Jag och Mathilda blev inspelade av några killar och sa att att man skulle.. rycka nån i flätan? Öh...? Hahaha, måste hittas inom kort, hahah! Sjukt fult ändå :p


Är hemma i lägenheten nu och har packat ihop lite smutstvätt.. Käkat lite mat. Ät mätt. Ska åka hem lite senare. Är typ.. Rädd för att glömma tiden? Men. Ska nog gå bra ändå :) Läskigt att åka ner till stationen själver.. Ikke gilla Grönland eeeeh :) Men hemhemhemhem och kosa med mami o papi.. Farfar skulle komma och hälsa på imorn också :) Tycker jag ska bli kul :) Alltså..... Allt är bara så jävla bra! Fattar inte att man kan trivas så bra som jag faktiskt  gör. Hela jävla fantastiskt! :D  Tack! <3


Nu bara funderar jag på vad jag ska hitta på till klockan är 22.14, då tricken går? Lite segt kanske......? Får jag allt för tråkigt får jag väl gå ner till jobbet och ta en varm sjokolade, kissa och typ.. Vänta. Haha, det lät jättelockande...... EEH?


head over heels

/b


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards