Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

öLREOhfglkdfb

Av beatrice - 21 oktober 2010 22:35

NÄÄÄÄÄÄEEEEEE. Jag orkar fan inte duscha. Känner att.. Jag vill faktiskt lukta sur mjölk (melkkannan lyckades gå sönder när jag hällde upp lattemelk framför kunden så allt bara forsade över mig hmm...) och fotsvett.. Det är liksom.. Skönt. Säkert speciellt för den lyckliga som sover bredvid mig i natt också. Gillerrrt...! Får nog bli morgondusch imorn.. Säkert jättesugen på att gå upp extra tidigt då.. Börjar ju ändå 11, så det är nog ok ändå.

Imorogn åker jag hemhemhemhemhem :) Ska hinna mysa två dagar med de som har lust. Slinga håret också, om mamma lyckats fixa en tid åt mig.. EEEHM, välbehövligt om man säger. senast jag slingade mig var typ.. Slutet av juli och det var dåligt gjort. Satte, kan vara skönt att ha det gjort.

Borde diska lite nu.. Fan. Jag kanske borde duscha också, om jag ändå är igång........?


allllltså

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards