Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Tordagmorgon

Av beatrice - 21 oktober 2010 09:27

Den här veckan har gått så sjuukt fort..! Redan torsdag???

Johan följde med hit i söndagsnatt/måndags morgon. Det var såå gott, hade det hur bra som helst :) Han kom och hämtade mig efter jobbet, gjorde mat åt oss och massa myspys.. Att jag sedan somnade vid 20.30 och sov ända till 9.00 är ju en annan femma då...... :) Lite trött kanske.

I tisdags jobbade jag lite extra på Sandvika på kvällen.. Fick privatchaufför som skjutsade mig hem efteråt, inte så tokigt det heller. Blev väl inga jättsummor för extratiden, men ja.. Alltid något :)


Haha justdet.. Jag och Jossan tog en liten promenix efter jobbet igår. Hon kom och hämtade mig när jag slutade så gick vi.. TILL GRÖNLAND! Baaa.. Sweeeeet... Aris salong, Allibabas pizza, Salims Jewllery etc.. Vi kände oss väl lite smått utlämnade haha! Skulle till nån peircingstudio som låg fem trappor upp i ett unket trapphus.. Njaaaaaaa, kanske inte helt ok om man säger..? Men. Igår var ändå.. En såndär bradag. En dag man blir glad av. Känns fint :) 

Ikväll jobbar jag till 20....... Känns lite drygt.. Händer aldrig något på kvällen, lite med folk och sånt.. Men börjar inte förrän 12, så jag ska väl försöka dra på mig lite kläder typ.. Snart.. Och gå ner till Skattekontoret och fixa mitt skattekort. Kasst att jag inte gjort iordning det än men.. Måste ha med passet och grejer, hm.... Hoppas jag inte glömmer det nu då och kommer på det när jag är vid typ Grand eller nåt. Bästa jag lägger fram det redan nu I guess.



Miiiuuuhhhhhh... Längtar till 1 december :)):):):)))


it's a wonderful world

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards