Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

hajjjjjjjjjjjjjj

Av beatrice - 15 oktober 2010 20:57

Det ordnade sig litegran iaf. Tror jag? Hoppas jag....

Var så sjukt skönt att sluta till 17 idag, gick hem på en timme, tog lite bilder och gick in i lite affärer och sånt. Är på jakt efter nån fin blåsa tills mamma fyller 50 1 december och ska ha kalajs. Letade lite på Mango, men det var så jävla varmt(aaah, men drog ju på mig pälsmössan idag) så jag gick ut igen haha :) Ska leta mer nångång snart.. 

Imorgon åker jag hem en sväng till Sverige efter jobbet. Haha.. Har bott här i två veckor och det är fjärde gången jag är hemma.. Eller tredje? Minns inte riktigt.. Men jaja, man måste få åka hem  när man kan och vill, så är det ju. Vill inte känna att jag längtar hem, sånt är så jobbigt, gillar att kunna åka en liten sväng. Jag och Johan åker tillbaka på söndag kväll, så det blir en snabbvisit. Behöver fylla på garderoben lite, tvätta och handla lite mat och fiska upp lite saker. Se hur det går med bygget hemma också.. Haha, mamma o pappa visade mig med camen idag hur det ser ut, när vi skypade. S T O R T! How niceeeeee :)


Nu sitter jag och väntar på att min kära sambo ska komma hem.......... NÄR KOMMER DU? Eftermiddagen har varit aaaaslång, var ju hemma vid 18 liksom, brukar inte ha så mycket tid på mig... Längtar efter sängen nu, haha.. Ska nog borsta tänderna så jag är helt iordning. Göra iordning lite grejer för imorgon också. Älskar min jobbtid imorn, 8.30-16.30, typ perfekt :) Kul förresten att det är löning idag.. För alla på mitt jobb. UTOM FÖR MIG! Känns ju rätt sweet att vänta i 1 MÅNDAG liksom.. :) eeeeeeeh! Hoppas på en bra lön då iaf!


MMMMMMMHHH...... Men då så. Värt att trycka i sig en marabou sensation nudå.. Mår ju jättebra efteråt :o hmm.. sparar tre rutor. Kan vara gott till frukost. Nu hörde jag trikken utanför fönstret, kanske att JossiZzzzZz kom? Ska leta upp nåt bra program på tv4play att nanna till.. Heeeheee. Hejdahhhhh!


hög fem

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards