Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

:):)):)

Av beatrice - 15 oktober 2010 18:23

Sjuk dag på jobbet. Hade öppning med Mat(h)ildorna och min 9timmarsdag har gått.. Fort? Hur mycket som helst att göra, inte en lugn stund. Gillade speciellt när jag skulle göra iordning i lobbyn och soptunnan var ööööööverfull.. För att sedan inse att det inte heller finns någon soppåse i.. MMMMMH :) Typ gräva ur hela soptunnan men massa äckel.. Namnnamn för det(?)!

Har haft en brrrrrrradag ändåråå :)


Alltså. Jag kommer aldrig, aldrig någonsin, låta dig trycka ner mig. Jag har det bra här jag är nu, oavsett vad du tycker eller inte tycker. Jag kan inte minnas senast du var glad för min skull. Men det kanske är strunt samma? Jag är glad för min skull och det är nog det som är huvudsaken nu. 


Ska skypa med mamma bara för det.


-

/b

 
 
Ingen bild

Jossan

15 oktober 2010 23:02

jag gillar dina sista ord!
du är stark, min lilla pingla!

/ din jossipossi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards