Direktlänk till inlägg 27 september 2010

<3

Av beatrice - 27 september 2010 20:00

Vaknade av tre snickare och en elektriker utanför min dörr som bankade.. Gott att få en lugn sovmorgon för all del! :)


Hade ju planer på att åka till Sommaro och spela lite golf med Benjy. MEN! Klubborna låg  pappas bil, saaatttte det får förflyttas fram till typ torsdag. Fruktansvärt bra timing måste jag medge, ha koll på grejer och såntdär annat bra (y) HMM!

Men ja, det blev ju inte så bråttom till stan då iaf. Hann äta riktig frukost ocg faktiskt sminka mig. Alltid något gott! Träffade Lollopruttan, fikade och sånt gott, hade det så bra. Gott att burra lite :) Träffade Tirra och Iza också, shit, har inte sett dom sen studentkvällen! :o Men det är visst BRA planer för helgen! :d Ringde Carro när jag åkte hem,  brrrrrrrraprat! Alltså.. Haha, så jävla rolig! Hon är med på braplaner till helgen, gillas! Hon kommer hit på torsdag, mucho bra :) Puss flickor <3


Kom hem, blev skön promenixxxxx med mammi. ÄLSKAR VÄDRET!! Så jäkla skönt att hösten har kommit på riktigt nu, så himla fina färger och frisk och hög luft.. Fantastisk årstid :)


Ikväll blir hemgjord italiensk glass, som jag och mammi har gjort, till Lite sällskap. Det är ju rätt ok :)


the things that you do

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards