Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Dokkktorn

Av beatrice - 24 september 2010 13:02

Började dagen med ett besök hos doktorn. Typ.. Små fula utslag eller nåt i ansiktet. Som alltid har det konstiga latisnka namn som man aldrig kommer ihåg. Samma med medicinerna till magen tidigare i somras. När man ska hämta ut receptet och den på apoteket frågar vad man ska ha ut.. Hur ska man kunna minnas ens? Skumt :s I vilket fall fick jag 100 kapslar med antibiotika och sånt i, som jag ska ta i typ.. Tre månader? Fast det skulle förmodligen gå över efter 1-2 veckor, så det var ju bra.


Åkte hem, duschade, PLATADE HÅRET NOGA(rätt stolt, ok?) och sånt. Drack ett glas o'boy, det är ju dagens lycka! Känner sig sjukt lyxig... Har o'boy hemma liksom.. Haha, har nog inte haft sen vi syskon var små. Söndagmornar.. Rostat bröd med ost och marmelad och till det - o'boy. Speciell känsla.. Haha :)


I vilket fall. Johan kommer inte hit idag(FAST DET ÄR VÅRAN DAG :( !!). Efter att han hjälpte pappi med taket och allt det där igår, fick han nog migrän och hade spytt två gånger i natt och inte somnat förrän fyra.. Stakars :(

Istället tar jag med mig mamma på stan när hon har slutat jobbet vid fyra. Det blir fint :)  Och det är förresten också lyx - mamma som slutar fyra :)

Ikväll blir det nog lite vinpimplande, god mat, ha det bra och se på idol. Jag vet inte varför.. Helt plötsligt är jag idolfanatiker. Spolar fan tillbaka ibland för att höra någon sjunga igen eller om jag inte hörde EXAKT vad någon sa.. Sinnes.. När hände detta?  :o Blir nästan rädd....


your golden waves

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards