Direktlänk till inlägg 19 september 2010

kings and queens

Av beatrice - 19 september 2010 18:35

Besvikelse. Det bara är så.

Kanske bra på ett sätt. ..Så man tillslut inser.

Allt.



Ibland blir jag bara så ledsen över att jag tackade nej till lumpen.

Imorse. Jag hade värsta ångestattacken.. Jag hade chansen till en otrolig utbildning och upplevelse inoms försvarsmakten, rida massa, träna - allt. Hade livet planerat, i varje fall ett år fram. Men vad gjorde jag? Jag tackade nej.

Vilken jävla idiot..!


Istället får jag masa mig till Oslo imorgon. Söka en massa jobb. All over. Ja, men det vore väl också ett rätt bra liv. Flytta dit liksom. Ja, det blir nog bra.. Måste, bara mååååssssstttteeeee, ha ett jobb nu. Jag kryper på väggggggggggggggggerna! Ska träffa Jossan också, ska blir roligt, har inte sets sen typ.. Studenten! :o GALET.


 MMMMMHHHHHHH, men bara för det ska jag göra en smoothie med massa godsaker och bara.. Känna mig bra. Röstade bra, har haft ett fantastiskt bra samtal med mamma, öser kings and queens på repeat. Troligen bästa låten?! :o 

Jag har det ju ganska bra ändå :)


we were the victims

/b

 
 
Ingen bild

Lisa

21 september 2010 12:53

Jag lever i samma situation, har inte allför mkt att göra på dagarna, har dock ett jobb, men det är bara helgjobb.. en ändå har man så otroligt många saker som man måste hinna med under dagen, men har man då inget jobb blir det gärna att man tänker att en sovmorgon inte skulle skada oxå vipps så är halva dagen bortsovd och man vänder på dygnet. Så jag förstår dig, vet precis hur det är. Jag rycker i på livgardet i november, beriden högvakt så jag hoppas att det kan få mig lite mer taggad på att gå upp någorlunda i tid framöver så jag nte får en shock över dem absurda tiderna dem verkar ha där. Men det jag vill ha sagt till dig oxå är att - Det är inte försent att söka GMU ännu! Du har god tid på dig :) Om du verkligen vill göra lumpen och gillar utmaningar som både psykiska och fysiska så tycker jag absolut att du ska tänka på det! Och kanske överväga att söka igen :) Mvh / Lisa

beatrice

21 september 2010 15:23

Skönt med någon som förstår mig, haha! :)
Jag skulle också ha ryckt in i november till beridna högvakten(kanske skrev det i inlägget?)! Tufft av dig att rycka in, cred för det, hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig!:d ..Kanske att jag skulle tänka över det än en gång....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards