Direktlänk till inlägg 5 september 2010

MM

Av beatrice - 5 september 2010 17:35

Hela min kropp ömmar..

Alla muskler, alla leder, alla.. Ja, vad har man mer egentligen? :o

Det gör ont iaf.

Borde verkligen äta något, men vet inte vad det skulle kunna vara.

Jo förresten.

Två alternativ..

Antingen steka ett ägg eller göra negerbollar. För det är ju ganska lika väl?  Ja, jag får lure lite på't så får vi se.


Sjukt skönt att vara hemma iaf. Hatar att vara borta om  jag är bakfull eller sjuk, utan myskläder och allt liksom.. Sitter i mina gråa(ganska fula) mjukisbyxor, Gabriels gamla röda emiliotröja(som mamma hittade i nån av golfbagarna och har förmodligen inte varit använd sen han gick i 8an eller nåt), och ett par sjukt snygga strumpor i limegrönt. Är rätt nöjd med att jag tog tidiga bussen hem från Bäckströms. Fick dessutom en rask morgonpromenix, heeeeheee.. Skulle man varit rätt klädd och inte så ding i hövve skulle det nog vara riktigt bra.


Förresten, min faster tipsade mig om nåt högfjällshotell runt Lillehammer som sökte säsongsjobbare. Awwwwesome eller vadå!?:D Blir att kolla upp iaf, vore :)


Nja. Ska försöka fixa iordning lite krubb nu innan jag dör. ..Och reda ut toven som jag hittade i håret nu....... Fortsättningsvis ska jag,ärligt talat, platta håret varje gång jag ska ut. Om man säger som så att, min hår har en tendens att bli lite rotigt med alla de där lockarna..!


gillar

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards