Direktlänk till inlägg 5 september 2010

:DD

Av beatrice - 5 september 2010 16:35

Hahahaha, alltså gårkvällen vad ju i världsklass! Totally! :D

Efter ha jobbat i tre timmar i Sunne(som för övrigt lär ha slagit försäljningsrekord för en lördag, Helene Tursten vad där å signerade) tog jag bilen till Karlstad, å bussen mot Långserud. Linnea å Carro hämtade mig å vi begav oss.

 Mot dimman helt enkelt.

Första gången jag var där ju(!!?!?!?), värsta herrgården, ascoolt, å djur å ladgugård å ja, rubbet. Hur mysigt som helst!

Lekte en massa lekar(mitt lag var så jääävla bra!) i kvällssolen, fick bruna skor istället för vita, myggbett, vinet flödade I guess. Jag lärde mig dessutom käka kräftor OCH SKALA DOM!!!!!!!!!!! ..Ja, iaf ta bort skalet på rompa :) Duktig sattteeee! Men det var ju sjuukt kallt, och idag är jag genomförkyld å har nog lite feber. TROTS detta faktum att jag tre tröjor på mig och Jacobs gamla bombarjacka  i vitkamoflage, PLUS en rätt shysst mössa från typ.. -93 hahahah :D Sjukt snygg iaf! Jo, men det hanns ju med lite(mycket?) bugg å grejer också å en massaaaaaaaaa... Sånt. AAAAA, men bästa på länge, den saken är ju solklar :D


Nej. Jag mår fan inge bra, jag. Förmodar att jag förtjänar det.. Kanske får lägga mig å sova lite till..  Huvudet är jämt littttttttte tjockt liksom. Å det skulle smaka så jävla bra med en cheeseburgare naturell nununununu!!!!


det snurrar i min skalle

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards