Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

JAG ÄR KLAR!

Av beatrice - 28 maj 2010 18:11

Denhär dagen är speciell.

...För att det häne något speciellt.

Jag lämnade in mitt reportage och min krönika. Och därmed.. Är sista uppgiften inom gymnasiet gjord! SISTA!! Men förstå.... Det är ingenting mer, absolut inget arbete kvar! Det känns bara så jävla bra! Vilken befrielse, känns grrrrrymt! :D

...Men samtidigt.. Lite konstigt. Det är nu det börjar gå upp för mig att studenten faktiskt är 13 dagar bort. Det är ingenting. Tretton fjuttiga dagar som kommer gå förbannat fort. Sedan.. När man vaknar upp den 11 juni är allt förbi. Hela gymnasietiden är förbi. Plötsligt kommer man vakna upp i vuxenlivet. Det känns.. Jag vet inte, inte helt okej trots allt. Något slags vemod kommer framkrypande mitt i all lättnad. Det är konstigt det där..

Men. Det känns bra :)))

Det firar vi med att åka till Johans mammi och slinga håret imorgon. För det, det behövs verkligen! :o Förmodligen ligga och pressa i solen ockkkkkssssssååååååå :) Ja, men på tal om det. Man skulle väl kunna säga att det blev lite för mycket sol i måndags med ansiktsförstärkare, vanlig sol, olja och allt vad det heter.. Det hela slutade med ett ömmande ansikte, så rött så jag inte kunde gå till skolan på tisdagen. Det kändes ju hur roligt som helst............?? Men igår hade det lagt sig nästan helt och.. Efter att jag och Johan hade duschat inser jag att jag börjat flagna. Jag kan ju då meddela om att jag bränt HELA ansiktet. Så... HELA ansiktet flagnar också. Kul att vekrligen draaaaaa bort masssssssa hud från ansiktet. Känndes ju roligt.. :/ Men. Jag har väl lärt mig att ansikteförstärkaren inte är så bra på våren. Eller.. Om det är sommar nu. Jag vet inte. Men så kan det gå.


Jag känner mig lite rastlös.. Hoppas någon kommer hem snart, lagar lite mat och bjuder mig på öl. Tack......


:)

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards