Alla inlägg den 11 maj 2010

Av beatrice - 11 maj 2010 22:58

Helgen vad riktigt bra, trots att Johan jobbade kväll.

I fredags underhöll jag mig genom att jaga Siggis.. Han kände väl inte att varken hundhagen(eller vad heter det egentligen???) eller en stillsam promenad var något för honom, så han stack till skogs....... Han kom dock tillbaka. Men ändå. Jag gick en svängmed Hoss och Bobban istället :) I lördags jobbade jag, åt lunch ute med farmor och farfar, fikade hemma hos dem, tog med min Annika ut till Gårdsjö för att gå ut med Johans vovvar och följde med henne hem tills jag skulle häma Johan. Hur mysig kväll som heslt :) Längesedan jag var hos Annika sådär länge och bara.. Var. Var där ofta på sommarloven när jag var liten, när Ludde och Beyaz fanns :) Och när Zeb var liten galen valp, haha :) Men mycket uppskattat!

I söndags var vi hos josefa och testade klänningen igen. Fick ta min den lite grand och blomman var inte alls br. Det blir lite justeringar till nästa helg, när vi åker dit igen. Himla mycket fläng till dem varje helg! Men hoppas att det blir bra till nästa gång vi kommer :) Ska bli spännande......!


Men nu kan jag bara säga. Jag är så jävla duktig!

Helt plötslig bara bestämde jag mig att plugga naturkunskap så jag kna göra det där jävla provet imorgon och slippa det nästa vecka när vi har sista provet i historia också! Det känns riktigt bra och när jag skulle berätta allt jag kunde för pappa så var det typ.. Allt jag tror att jag borde behöva kunna. Haha, blev förvånad själv, men det är ju alltid trevligt med överraskningar! Och imorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn gäller det! Klassen(typ hela iaf:) ) åker till Sållaren och öser järnet väl! :D Kommer bli awesome :D

på återseende. Jag bara.. Kände för att skriva att jag var så duktig för jag la ner mig i MITT SISTA PLUGGANDE I NATURKUNSKAP! :D Jiiihhhhoo!


Johan, jag gillar väl dig ganska så mycket då!

/b


Ovido - Quiz & Flashcards