Alla inlägg den 7 maj 2010

Av beatrice - 7 maj 2010 21:25

Äntligen fredag.

Skolveckorna är sega, men korta. Eller tvärt om. Jag vet inte riktigt.. Men, man ska ju inte klaga. Inte långt kvar i skolan nu, och jag antar att det är bäst att passa på att... Njuta? Ja, faktiskt!

Idag var vi på studiebesök på Ica med textgruppen. Det var faktiskt riktigt intressant! Pratade om rekryteringsprocessen osv, hur bra som helst!


Efter skolan tog jag och Lollo bilen upp till Sunne. Mârtin it is, hell to the yeah! Självfallet införskaffades en halvkilo mârtengodis som jag ätit en hel jävla massa av. Mår kanske lite illa.......? Jag åkte och hälsade på Johan på jobbet innan jag åkte hem till honom. Ööööööööööööhhhhhh, kockkläder är grymt snygga! Väl hemma hos honom hittade jag inga mjukisbyxor och blev lite ledsen i ögat faktiskt :( Ja. Men. Jag skulle ta ut hundarna på en promenix. OCh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vet, Siggis smiter JÄMT ur hundgården....... Bobbo och Hoss är alltid hur snälla som helst, så jag tänkte..... Jag öppnar en liten liten liten liten bit av dörren och haffar tag i hans halsband på en gång så kan han inte rymma. Hmmm.. Vad hände då? HAn trycker hur halva sig i världens fart, jag tar tag i honom med benet, i knävecket, innan han gör en ryck och springer till skogs. Idiothund, jag hatar honom. Johan brukar alltid gå och hämta honom, men nu var ju inte Johan här och... Hunden var borta. Vilken tur för mig :s Dock kom han tillbaka efter 20min, huuuuuuuuuur trött som helst. Han hade väl skrämt livet ur fåren i hagen bredvid... Kalasbra... Efter det fick han inte följa med på promenad till sjön.... Så det så.


Nu ska jag typ.. Se på TV... Nej det skulle jag inte allt för det var ingen signal. VARFÖR GÅR ALLT IMOT MIG???????????????????????????????????! Typ förut när jag skulle doscha. Eller, när jag hade duschat och skulle torka mig. Aahhh.. Då hade jag tagit en handduk som de haft att torka hundarna med, så allt hår från dem hade inte gått bort i tvätten.. Och jag fick det över hela mig, och fick duscha igen. Rövhôl.... Nej men, jag ska faktiskt försöka fixa den här tvn nu... Vad trycker man på? Avknappen? Annars får jag väl sätta mig i tvrummet.. Även om det är kallt... So long.


you asked for it

/b

Ovido - Quiz & Flashcards