Alla inlägg den 16 maj 2010

Av beatrice - 16 maj 2010 21:15

Alltså, grejen är ju... Jag och Jossan har ju varit grymt duktiga idag! :D Pluggade historia nonstop(nästan) i typ.. Fyra timmar eller något. Hur stolt som helst! Minns dock inte så himla mycket bara sådär men.. Borde kolla lite mer. Egentlign r et ett ypperligt tillfälle just nu. Det är helt tyst i huset. Ändå är alla hemma. Detta är ett fenomen som inträffar yterst sällan. Kanske.. En gång varannan eller var tredje månad. Alla får bara för sig at sitta i vardagsrummet och läsa. Eller något sådant. Alla bara går in i sig själva och tar det.. Ja, just det; lugnt. Ändå har jag inte kommit till ro för att plugga ändå lite mer. Har suttit och spelat tetris på pappas telefon tills jag fick ont i ögonen. Då satta jag mig här. Det gick inte över kan jag säga. Kanske.. Kanske att jag skulle föröska ta fram historieboken ändå. Det är ju trots allt det sista provet någonsin! Känns väl rätt sådär.. Ja, rätt bra! :)


Imorgon lär det bli stan en sväng. Ska köpa en bh som funkar till balklänningen, alternativt sånnadär. Grejer man sätter på insidan av kläderna och på huden, så det.. Sitter fast. Eller, både och. Det spörs. Och förhoppningsvis kommer väl Johan hit också. Och. En massa plugg också I guess.. Skönt då. Att det är sista gången! 8) Fast, Sedan är det ju en krönika och ett reportage kvar.. Innan det är schlutt! Idéer att skriva om? Nepp. Känns skitbra! ;o


något

/b

Ovido - Quiz & Flashcards