Alla inlägg den 23 maj 2010

Av beatrice - 23 maj 2010 20:32

Helgen har gått alldeles för fort.

Jag har inte ens börjat på talet jag ska ha imorgon.

Jag vill inte ens göra det.. Har inte heller bestämt vad jag ska prata om. Det känns väl... Sådär faktiskt!


Tillbringade gårkvällen hos Johan, istället för his Marcus. Allt blev röv, så jag ville inte vara kvar, så jag och älsklingen åkte hem till honom och myste istället. Jag tvingades se lite på champions leauge-finalen. Det var rätt tråkigt... Så, jag tror jag somnade. Men det var så skönt att komma hem, äta lite gott och bara vara.

Imorse, när jag fortfarande låg i sängen, kom Johan in med en missunge och la i mitt knä. Så sööööööt, då det finns inte! :) :) Men de har växt jättemycket sen förra helgen! :o Öppnat ögonen och allt :) Gosis då..... :)


MMMMMH. Nu tror jag faktiskt att tal-manuset väntar? :/


Johan, du är den mest underbara människan som finns,

jag älskar dig.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards