Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

:)

Av beatrice - 21 maj 2010 22:23

Det är första fredagen på mycket länge som jag bara.. Får vara hemma, äta en god middag och sedan bara ta det lugnt, inte göra ett dugg. Kunna sitta i soffan, framför TVn med ett glas vin och ta det ganska bra. Lyssna på fina låtar med mammi och pappi, se på en film.. Äta mer godis än nödvändigt. Jag har trånat efter det. Nu blir det av. Det är nu man finner sinnesro. Det behöver inte vara mer än det.

Det är ganska skönt.


Imorgon åker jag och min familj till mormor och morfars sommarstuga och firar morfar som fyller år, med släkten. Det gör vi varje år, har gjort så länge jag kan minnas. Fast förr, när jag, mina syskon och mina kusiner var små, gick vi tipspromenad i skogen. Vi gick på ett långt led, med nummerlappar på oss. På den lilla promenaden fick vi kläder, godis och dricka. Minns fortfarande de där små flaskorna med sockerdricka eller saft i. Det var ganska gulligt :) Det blir inte riktigt så imorgon, men det ska bli mysigt ändå.

På kvällen ska jag och Johan till Marcus för att grilla, dricka vin och så. Precis som förra året. Samma upplägg, det kommer bli hur bra som helst! :) Det är som en invigning för sommaren. Det är då allt börjar!



Den där känslan jag nämde.

Förvisso var den aningen svagare idag, men den finns ändå där. Det är underligt hur en nervositet kan smyga sig fram, helt utan anledning. Varför känns det som benen är som spagetti och det knyts i magen... När det inte finns skäl till det? Det förvirrar mig. Jag hoppas att det bara är.. För allt börjar släppa nu, skolan.. Studenten är snart här. Eller så är det för man börjar stressa upp sig. Allt som måste hinnas med innan just, studenten. Det är konstigt alltihopa, rent av. Men, det ger sig väl. Förhoppningsvis.


hungry eyes

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards