Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Lördag

Av beatrice - 24 oktober 2009 22:08

Jag och mamma åkte ut till Bergvik imorse. Jag behövde lite nya kläder. Speciellt till på tisdag.. Åkte därifrån med typ.. svartblanka tights och en paljettkofta. AAAHHHMEN deee e ju kalas!  Åkte lite överallt, innan vi hamnade hos mormor och morfar. Fikapaus och blev av med lite riskkapitalsedlar. Åkte hem och lagade mat och myste, pappi kom hem, såg på en bra film. Som lördagar alltid var förr. Förutom att det brukade vara lite mer folk hemma. Men det är mysigt.. Avslappnat, bara kunna njuta. Päronen gick upp till Thomas och Lena för en stund sen. Jag klarade av ensamheten riktigt bra. Trodde inte det. Men det är skönt. Bara få umgås med mig själv. Det är rofyllt på något sätt. Försökte hitta bilder från Burberrys outlet i Sawgrass, men fattade inte riktigt hur man fick fram bilder och grejer.. Mami och papi kan ju köpa med något om man är en riktigt snell hest :))


jg bara blundar,

lyssnar,

njuter av min värld

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards