Alla inlägg den 15 oktober 2009

L&V

Av beatrice - 15 oktober 2009 20:20

Hahahahahahhhh!!!! Singing be står på i bakgrunden och det är nån snubbe som sjungen Celine Dions "My heart will go on". Så jääävla illa, haha jag dör! Karl också, han bytte kanal :P


Farmor hade skickade med en Luis Vuitton-plånbok idag. Hon letade så mycket efter den nån gång i sommras när jag och Johan var där. Men hon hittade den inte, och gav mig en necesär istället. Men nu hade hon hittat det, till mig! Iiihh, den är lite sliten, men det är ganska charmigt. Typ gillar asmycket, och storplus är ju att telefonen får plats i, hur bra är inte det. Haha, så sweeeeeejt, kan övermatcha nu :P Bag, väskor, necesär och plånka, aahmen jag säger ju inte nej :)))


Har förresten upptäckt att min ipodladdare är sönder. Vet inte riktigt vad som har hänt, men den laddar inget :( Ledsamt.. Hade ingenting att lyssna på igår när jag var ute och gick(OCH SPRANG!!!!!!! vad sägs om det?) och inget påväg till och från skolan. Uj uj. Problem.  Men jag får fixa det imorgon. Om jag hinner. Måste fixa så jag får in studiebidraget på mitt konto också nu. Ska tydligen in på Swedbank och greja det. Vet inte ritkgit hur och så, men de ger sig väl.. Har inte fått pengarna från september än. Bjee...




Imorgon efter skolan ska jag förresten till Johan hos hans mammi. Det blir nog mysigt. Vad jag har förstått håller dom på att göra om lite här och var, och jag antar att vårat kök från stugan står där någonstans. Blir säkert bra. Har jag lite tur kanske svärmor vill klippa och slinga mig. Om jag är väldigt snäll :))))))


Men jag och Johan åker hem till Karlstad igen på lördag. Det har ryktas om en massa kalas, haha! Jiiihha, spännnnnnande! ;D Det blir att tagga förr't imorn då. Åååhh.. Och jag ska sitta alldeles själv på den där läskiga bussen ända bort till Årjäng..! Haha får vara som en liten unge, be chaffisen att stanna där jag ska av:P Känns väry good, såklart! :)


Ja. Jag ska bege mig. Lägga mig i soffan och dega en halvtimme eller så innan jag somnar. ..Och väcks av att Johan ringer. Min lille gosegris.. Allt känns så mycket bättre nu. Det är väl visserligen lätt gjort också. Men ändå.. Det känns verkligen BRA. Vill bara vara med honom hela tiden och njuta av att han bara är min! Min min min.. Känner mig nästan sådär nykär. Åh. Sååå mysig morgon imorse. Finns det något bättre än att vakna tidigare än klockan ringer när ens älskade ligger brevid en? Man får några minuter att beundra denna underbara människa under tystnad, för att sedan krypa tätt inpå honom, andas in hans goda egendoft och slumra till igen. Jag kan inte tänka mig en bättre morgon. Jag älskar min bubbi :)


Och farmor... Åhhh. Tack! :D:D:DD:D :)))))


Ja. Jag skulle väl gå.

Burra med modern och fadern vid brasan som sagt. GOOOOD <3 :)


keep this feeling

/b


Av beatrice - 15 oktober 2009 09:33

Historia och det händer inte så mycket. Har skrivit ut arbetet som jag fixade hela dagen igår. Känner mig ganska duktig. Sett lite Yrrol, så jääävla cp hahahaha :D Men jag älskar! Flash backs från en dygning vid Fryksdalsdansen 2008. Det är sånt som sitter kvar. Den där låten.. Alltså, hahaha! Den stog på hela jävla natten, på repeat. Minnena kommer tillbaka. Ta mig tillbaka. Litegrand. Ibland. Allt var så jävla.. Shit, bra. Kul. Allt! Den där låten kommer gå i mitt huvud hela dagen. Det blir så. Hahah... Åhh, jag minns när jag cyklade.. OCh blev alldeles blöt.. Hmmmm? Det var så (Sofia hälsar dfghj)!


Minnen.. Det är konstiga grejer.


Idag blir det nog körskolan efter skolan. Är på repetitionerna nu, assvåra frågor ju... Behöver boka riskettan också. Vill ha det där jävla körkortet nu!! AAAHH... Bara ge mig, jag behöver åka lite bil. Kör hårttttt.


ÖÖÖHHH.. Förresten, hahaha! Studentfesten nästa onsdag! Det blir Spice Girls som kommer dit, jihha! Sofia lär ju komma i leopard-bh och brallor, ser fram mot det :D Och Lollo blir sporty i höga adidasbralls och sporttop! Matti tight fodral som posh, Malle som Gerri och nån ful klänning och platådojor, haha :D Jag blir Emma med två toffsar, platåisar om man hittar och en äcklig klubba i  munnen, det är ju uuunderbart.


Öööhh... Lektionen är slut. Återkommer senare kanske.

Idag är en bra dag. Och jag gillar Yrrol.


men vafan gööör han?

är han inte riktigt klok??!!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards