Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av beatrice - 9 oktober 2009 17:00

Fredag eftermiddag. Egentligen förstår jag itne alls varför jag sätter mig framför en dator. Igen. Har suttit där hela dagen i princip. Helt slut i hövvvvve! I morse hade vi presentation av broschyren för kulturgruppen vid kyrkan, eller nåt sånt.  Vi hamnade på ett riktigt kafferep med kacklande tanet och gubbar, störtsköna, hahah! Men de verkade iaf nöjda med våran broschyr vi gjort till dem, så det vart ju bra.

På grafiskan kom jag i princip ingenstans. Jag gjorde verkligen inte det. Drygt, kund einte komma på, kreativiteten stog på noll. Wonderful! Men ja, jag får se om jag fortsätter med det i helgen kankse..


Tog bussen till sunne efter skolan. Sitter på pappis jobb och väntar på Johan. Pratar massa blarra med Annika, gott! Längesedan jag såg henne! I kväll ska jag och Johan bara ta det lugnt, laga nån god mat och för en gångs skulle bara vara han och jag. Ska bli skönt :) Ska hjälpa honom att skriva om sitt CV och sånt också.. Bäst han får ett jobb snart.

Förresten. Jag är duktigt, har tre gröna pluppar på körkortsteorin nu, jiihha! Bara fordon och repetitionen, göööött. Det tar sig ju iaf, isn't it lovely?


Ne. Nu orkar jag inte istta mer. Går kanske bort till Mug om inte gossen kommer snart.. Eller om jag fortsätter proppa i mig kex som Tore har varit inne med, haha! Så jävla konstig gubbe!


is it me you're looking for?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards