Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av beatrice - 23 oktober 2009 10:44

Jag hade lite panik. Ingenting av det jag hade gjort till grafiskan var bra. Hmm..

Men Eva hade tydligen redan skrivit ut min MammaMia-affisch. Jag som satt och dolade ihop en ny igårkväll. Vart ju inte särskilt nöjd. Plurade med ett fjärde piktogram igår också. Blev just klar med mitt femte, och jag tror bestämt jag kör på det.. Nu är det bara en, helst två, grejer kvar innan jag tar lov. Gött dahh.. 

Studentfestbiljetter fixas inom kort, sweeeeejt! Vi kommer vara så jäävla snygga så det inte är sant, hahah!


 Skönt med lite ledighet en vecka nu. Behöver införskaffa en festblåsa till musikalen jag och Cathrine ska på på tisdag. Hmm... Jag vet någon som kommer få hjälpa mig iaf, mehe. OCH. Nåt bra att ha på mig på onsdag.. Hahah, mitt kära halsband med SG på ska självklart fram! Hoppas dock inte att det är bortslängt?? :( Det blir att rota igenom lekgarderoben ordentligt i helgen, vill jag lova!


Helgen och lovet... Ja, det kommer väl inte bli mer än underbart?

I helgen blir det nog att bara ta det luuugnt och vila massa. Träffa breudarna och checka lite studentresa, jääääs! Sen blir det Göteborg och Cathrine och shopping och musikal och massa andra bra grejer :D Seeeeen, studentfest, grrreat! Får leka hur mycket jag vill med Johanpussigris, ööööh mys :))) 

AH MEN VAD BRA :D


Nu får det väl bli lite mer grafisk design, härligt....


love me forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards