Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av beatrice - 29 oktober 2009 18:24

Åkte till Cathrine i Götet i måndags. Riiiiiiiiiktigt nice! Shopping, mys, mycket frukost och musikal. Gick på Guys and dolls i tisdags, grym! Har aldrig varit på musikal förut, så jag visste väl inte ritkigt vad jag hade att förvänta mig. Men asbra verkligen! :D


Kom till Karlstad med tåget vid 18 så det blevlite skyndaskynda att göra mig iordningen innan jag skulle förfesta med breudarna. Ja, jag kan ju säga att det var ett tag sedan jag gick på kalajs med två höga toffsar, hmmm...Rosa och vit, det är ju underbart! Är man babyspice, så är man. Gillar Marias utklädnad anars, bränd lucia, hahahah :D Eller Matildas, nykterist?  Höhöh.. Och Lollo såg ut att komma direkt för gympalektionen i 4an, ne fan, alla var bara så jäävla snygga! :D Förfesten var sjukt bra! Äntligen var vi alla alla igen. Gotttttttt, det känns som det behöver vara så mer..!

Spice Girls, Amy, punkarna och den bärnda lucian drog bort mot Koriander senare på kvällen. Studentfeeeeeest, det var såååå braaaa, aaaaahhhahaaaaa!!!  GALET, jag säger bara det, åh herregud..! Lite röv innan vi åkte hem, men det är ju som vanligt! Höööö..

Men brudar, och alla andra, fy fan vad bra! :*************


Idag har inte varit lika bra... Hård morgon, eeehhh. Jag och Johan har mått kasst hela dagen. Ändå drog jag iväg till trafikskolan och pluggade lite teori. Dock två prov, då hade jag slumrat till några gånger för mycket. Va iväg till Amanda och hämtade mitt vin också. Mary var där med :) Hahaha på tal om..! Smartaste igår! Skulle fylla på glaset, men missade, och fyllde väskan istället, hahah wonderful! Telefonen badade :( Jaaaaaa.. Johannes kom hit också och förgyllde mig och Johan med lite skvaller, haha. Nu är dom hos Alex och ser film. Jag orkade inte åka dit efter at jag var på trafikskolan, så jag åkte hem istället. Ska lägga mig i soffan och dega nu. Har djävulskt ont i nacken...?? Vad!? Gaaahh.. En varm dusch vore ju faktiskt nåt.


spice up your life!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards