Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Söndag eftermiddag

Av beatrice - 18 oktober 2009 17:40

Har varken tid, ork eller lust längre. Det finns ingen energi kvar. All har gått åt till dig. Dig dig dig. Det finns ingen kvar.. Och vad får man tillbaka? Absolut ingenting. Lika med noll. Inget. Tomt. Det är bara små ord som får en att verkligen tro att.. Den här gången händer det nåt! Nu ska han verkligen göra nåt, ta tag i det, på riktigt!  Pssshhf.. Knappast. Det händer aldrig nåt. Men likväl blir jag  ledsen och besviken varenda gång. Varenda gång. Blir så jävla less. Du vet det. Alla vet det.  Patetiskt att säga att du ska ta tag i saken. Och är det konstigt att ingen tar det på allvar? Det kommer aldrig hända nåt. Aldrig.


Du har att bevisa varje dag.

Varje, varje, varje dag.


/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards